چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم؟

باید ابتدا«افزودن به سبد خرید»را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه«اقدام به تسویه» را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید.

چگونه می توانم نظرم را در مورد کالایی بنویسم یا سوالی بپرسم ؟

می توانید نظرتان را در صفحه محصولات در قسمت « نظرات کاربران » بنویسید و به آن کالا امتیاز دهید. در قسمت « پرسشهای محصول » سوالات خود را درج کنید که همکاران یا دیگر مشتریان به سوال شما پاسخ دهند.

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به چه مواردی توجه کنم ؟

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی کالاها توجه شود و از تحویل این کالاها خودداری شود .

چگونه برای دریافت کالا پس از خرید هماهنگی کنم؛ سفارش را رهگیری کنم ؟

برای پیگیری کالاهای خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.

هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟

در حال حاضر هزینه ارسال و حمل سفارش به صورت پس کرایه و به عهده مشتری میباشد

ارسال کالا به چه صورت انجام می شود؟

به سه روش ارسال می شود:

  1. با استفاده از پیک موتوری در سطح شهر مشهد
  2. اگر حجم سفارش زیر 30 کیلوگرم باشد توسط پست پیشتاز ارسال می گردد
  3. برای سفارشات حجیم و با وزن بالا توسط باربری و اتوبوس ارسال می شود.
در مرحله ثبت سفارش چگونه باید پول را پرداخت کنم ؟

بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.

آیا می توانم خرید حضوری داشته باشم ؟ آدرس شما کجاست؟

بله ; شما می توانید با حضور در نمایندگی سایپا جوان محبوب به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

آدرس نمایندگی: بزرگراه آسیایی، آزادی ۶۰، پیامبراعظم ۱۲، نمایندگی سایپا جوان محبوب

چگونه شبکه های اجتماعی و دیگر سرویس های شما را پیدا کنم؟

آدرس صفحه­ ی ما در اینستاگرام @javanmahboob_saipa و در تلگرام @saipajavan می­باشد.

چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم؟

باید ابتدا«افزودن به سبد خرید»را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه«اقدام به تسویه» را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید

آیا میتوانم به صورت آنلاین اقساط کارت نارنجی خود را پرداخت کنم؟

بله، کافی است که روی نوشته زیر کلیک کرده و وارد سایت سایپا می شوید. شماره شاسی و شماره فاکتور خود را وارد کرده و به صورت آنلاین اقساط خود را پرداخت نمایید.

سایت ساپیا جهت پرداخت اقساط کارت نارنجی