باید ابتدا«افزودن به سبد خرید»را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه«اقدام به تسویه» را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
بله شما می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت موجودی کالا را سفارش دهید.
می توانید نظرتان را در صفحه محصولات در قسمت « نظرات کاربران » بنویسید و به آن کالا امتیاز دهید. در قسمت « پرسشهای محصول » سوالات خود را درج کنید که همکاران یا دیگر مشتریان به سوال شما پاسخ دهند.
هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی کالاها توجه شود و از تحویل این کالاها خودداری شود .
برای پیگیری کالاهای خریداری شده باید با برای کالاهای پیکی با فاصله یک روز و برای کالا های پستی با فاصله دو یا سه روز تماس بگیرید تا شماره پیک و کد رهگیری را برای شما بخوانیم.
در حال حاضر هزینه ارسال و حمل سفارش به صورت پس کرایه و به عهده مشتری میباشد
به سه روش ارسال می شود:
- با استفاده از پیک موتوری در سطح شهر مشهد
- اگر حجم سفارش زیر 30 کیلوگرم باشد توسط پست پیشتاز ارسال می گردد
- برای سفارشات حجیم و با وزن بالا توسط باربری و اتوبوس ارسال می شود.
بعد از خرید کالای مورد نظر و تکمیل شدن سفارش بعد از بسته بندی و تحویل کالا به پست کد رهگیری برایتان ارسال می شود تا از روند و فرایند ارسال مطلع شوید.بعد از دریافت کد رهگیری باید به وبسایت زیر مراجعه کرده و کد را آنجا وارد کنید و نتیجه را ببینید.
بله ; شما می توانید با حضور در نمایندگی سایپا جوان محبوب به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.
آدرس نمایندگی: بزرگراه آسیایی، آزادی ۶۰، پیامبراعظم ۱۲، نمایندگی سایپا جوان محبوب
آدرس صفحه ی ما در اینستاگرام @javanmahboob_saipa و در تلگرام @saipajavan میباشد.
باید ابتدا«افزودن به سبد خرید»را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه«اقدام به تسویه» را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید
بله، کافی است که روی نوشته زیر کلیک کرده و وارد سایت سایپا می شوید. شماره شاسی و شماره فاکتور خود را وارد کرده و به صورت آنلاین اقساط خود را پرداخت نمایید.