1-دسترسی آسان مشتریان به نمایندگی

2-کار های منحصر به فرد نمایندگی با توجه به پذیرش اول منطقه ، روزانه 55 تا 60 خودرو در روز، همچنین برای پذیرش کلیه محصولات سایپا و پارس خودرو ، زمان مشخصی برای پذیرش نگذاشته است و در طول روز و خارج از ساعت پذیرش شرکت خودرو، خودروهای مراجعه کننده را پذیرش می کند.

3-سیستم رضایت مندی مشتریان و طرح تکریم ارباب رجوع

4-بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

5-وفاداری، مسئولیت پذیری، رازداری، امانت داری نسبت به کارکنان و مشتریان

6-رعایت قوانین، مقررات و الزامات داخلی و بین المللی

7-پیاده سازی نظام مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

8- تلاش مداوم در ارائه ی خدمات مناسب و به روز (هوشمند و الکترونیکی)