1-دسترسی آسان مشتریان به نمایندگی
2-کار های منحصر به فرد نمایندگی با توجه به پذیرش اول منطقه ، روزانه 55 تا 60 خودرو در روز، همچنین برای پذیرش کلیه محصولات سایپا و پارس خودرو ، زمان مشخصی برای پذیرش نگذاشته است و در طول روز و خارج از ساعت پذیرش شرکت خودرو، خودروهای مراجعه کننده را پذیرش می کند.
3-سیستم رضایت مندی مشتریان و طرح تکریم ارباب رجوع
4-بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
5-وفاداری، مسئولیت پذیری، رازداری، امانت داری نسبت به کارکنان و مشتریان
6-رعایت قوانین، مقررات و الزامات داخلی و بین المللی
7-پیاده سازی نظام مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
8- تلاش مداوم در ارائه ی خدمات مناسب و به روز (هوشمند و الکترونیکی)